Müügi ja tagastustingimused

SuPuu.ee veebilehe müügitingimused. 

Veebilehe SuPuu.ee (edaspidi Veebipood) omanik on Päevatäht OÜ (registrikood 14211976 ), asukohaga Koskla 2, 86602, Pärnu linn, Eesti.

Müügilepingu kehtivus, kauba- ja hinnainfo

Müügitingimused kehtivad Veebipoest kaupade ostmisel.

Veebipoes müüdavate toodete hinnad on märgitud toodete juurde. Päevatäht OÜ ei ole käibemaksukohustuslane, seega hinnale käibemaksu ei lisandu. Hinnale lisandub tasu kauba kättetoimetamise eest juhul, kui klient soovib kauba kätte saada postiteenust kasutades. Kauba kättetoimetamise tasu on 3 eurot. Kättetoimetamise tasu kuvatakse ostjale tellimuse vormistamisel.

Teave kauba kohta on esitatud Veebipoes vahetult kauba juures.

Tellimuse vormistamine ja tasumine

Kauba tellimiseks tuleb lisada soovitud tooted ostukorvi. Tellimuse vormistamiseks tuleb täita nõutud andmeväljad ning valida sobiv toodete kohaletoimetamise viis. Seejärel kuvatakse ekraanile maksmisinfo, kus on näha ettevõtte rekvisiidid ostu eest tasumiseks või pangalingiga tasumiseks. Tooteid ostes on võimalik tasuda järgmiste pankade pangalinkide kaudu: 

Eestis: Swedbank, SEB, LHV, Luminor, Coop Pank, Pocopay, Liisi.
Lätis: Swedbank, SEB, Citadele ja Luminor.
Leedus: Swedbank, SEB ja Luminor.
Soomes: Aktia, Ålandsbanken, Danske, Handelsbanken, Nordea, Oma Säästopankki, Pohjola, POP Pankki, S-Pankki, Säästopankki.

Soovi korral on võimalik samal lehel alla laadida ostuarve. Makseid võetakse vastu eurodes.

Päevatäht OÜ on isikuandmete vastutav töötleja, kes edastab maksete teostamiseks vajalikud isikuandmed volitatud töötleja Maksekeskus AS-le.

Leping jõustub alates tasumisele kuuluva summa laekumisest Veebipoe arvelduskontole.

Kui tellitud kaupa ei ole võimalik tarnida seoses kauba lõppemisega või muul põhjusel, teavitatakse sellest ostjat esimesel võimalusel ning tagastatakse tasutud raha viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva jooksul teate saatmisest.

Sooduskupongid
Veebipood võib kliendiarvu suurendamise eesmärgil lisada sooduskuponge, mille kasutamisel saab veebipoest ostmisel soodustuse kupongil määratud ulatuses. Sooduskupongide väljastamise intervall ning soodustuse määr ei ole kindlaks määratud, vaid see määratakse igal korral eraldi.
Sooduskuponge esitletakse veebipoe esilehel, sotsiaalmeediakanalites või veebipoe partnerite veebilehtedel või sotsiaalmeediakanalites.
Sooduskupongi kasutamine on võimalik veebipoes, ennem maksma suundumist tuleb klikata lingil "Said kusagilt vautšeri või kupongi?", misjärel rakendub soodustus.

Kohaletoimetamine

Tellitud tooted saadetakse kliendile kogu Euroopa piires. Eestisiseseks toodete kohaletoimetamiseks kasutatakse Omniva ja Itella Smartposti teenust ning saatmise tasu on 3 eurot. Mujale Euroopasse toodete tarnimisel kasutatakse Omniva teenust ning toodete kohaletoimetamise tasu on 5 eurot ning saatmise üksikasjad lepitakse kliendiga kokku meili teel. Tellitud toodete saatmise kulud kannab ostja, vastav hinnainfo kuvatakse arve vormistamise hetkel.

Eestis asuvatesse pakiautomaatidesse tellitud saadetised jõuavad üldjuhul ostja määratud sihtpunkti 2–5 tööpäeva jooksul alates tellimuse vormistamisest ning arve tasumisest, kuid mitte hiljem kui 10 tööpäeva jooksul. Kui veebipoel esineb toodete tarnel takistusi ja kaupa ei õnnestu tarnida 10 tööpäeva jooksul alates tellimuse vormistamisest ja summa tasumisest, teavitab veebipood sellest esimesel võimalusel klienti ja lepib kokku detailid uue tarneaja suhtes. Kui kliendile pakutud tarneaeg ei sobi, tagastab veebipood kliendile raha esimesel võimalusel, kuid mitte hiljem kui 3 tööpäeva jooksul, ning tellimus tühistatakse.

Taganemisõigus

Pärast tellimuse kättesaamist on ostjal õigus Veebipoes sõlmitud lepingust taganeda 14 päeva jooksul.

Taganemisõigus ei kohaldu, kui ostjaks on juriidiline isik.

14-päevase tagastamisõiguse kasutamiseks ei tohi tellitud kaupa kasutada muul viisil kui on vajalik kauba olemuses, omadustes ja toimimises veendumiseks viisil nagu see on lubatud kauba testimiseks füüsilises poes. Kui kaupa on kasutatud muuks otstarbeks kui on vajalik kauba olemuses, omadustes ja toimimises veendumiseks või sellel on kasutamise või kulumise märke, on Veebipoel õigus alandada tagastatavat tasu vastavalt kauba väärtuse vähenemisele.

Kauba tagastamiseks tuleb esitada kauba ostmisest taganemise avaldus, mis saadetakse kliendile tema soovitud meiliaadressile. Täidetud avaldus tuleb saata info@supuu.ee meiliaadressile hiljemalt 14 päeva jooksul kauba kättesaamisest. Kauba tagastamise kulud kannab ostja, välja arvatud juhul, kui tagastamise põhjus seisneb asjaolus, et tagastamisele kuuluv asi ei vasta tellitule (nt vale või defektiga asi).

Ostja peab kauba tagastama avalduse esitamisele järgneva 14 päeva jooksul või esitama tõendi, et ta on eelnimetatud perioodi jooksul kauba üle andnud kauba vedajale. Veebipood tagastab tagastatava kauba kättesaamisel ostjale viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva möödumisel arvates taganemisavalduse saamisest, kõik ostjalt lepingu alusel saadud tasud.

Veebipood võib keelduda tagasimaksete tegemisest seni, kuni on lepingu esemeks oleva asja tagasi saanud või kuni ostja on esitanud tõendid, et on asja tagasi saatnud, sõltuvalt sellest, kumb toimub varem. Veebipood ei pea tarbijale tagastama kulu, mis ületab tavapärase kättetoimetamise viisiga seotud kulu. Veebipoel on õigus taganeda müügitehingust ning nõuda ostjalt tagasi kaup, kui kauba hind veebipoes on eksituse tõttu märgitud oluliselt alla kauba turuhinna.

Pretensiooni esitamise õigus

Veebipood vastutab ostjale müüdud kauba lepingutingimustele mittevastavuse või puuduse eest, mis oli olemas juba asja üleandmise hetkel ning mis ilmneb kuni kahe aasta jooksul, alates kauba üleandmisest ostjale. Sellest esimese kuue kuu jooksul asja üleandmisest ostjale eeldatakse, et puudus oli olemas juba asja üleandmise ajal. Vastava eelduse ümberlükkamine on Veebipoe kohustus.

Ostjal on õigus puuduse ilmnemisel pöörduda hiljemalt kahe kuu jooksul veebipoe poole, saates e-kirja aadressile info@supuu.ee või helistada numbril +372 5021843. Veebipood ei vastuta puuduste eest, mis on tekkinud pärast kauba üleandmist ostjale. Kui Veebipoest ostetud kaubal on puudused, mille eest Veebipood vastutab, parandab või asendab Veebipood puudusega kauba. Kui kaupa ei ole võimalik parandada ega asendada, tagastab Veebipood ostjale kõik müügilepinguga kaasnenud tasud.

Otseturundus ja isikuandmete töötlemine

Su Puu veebipood austab kliendi privaatsust ega saada luba küsimata otseturundusteateid.
E-kirja aadressi ja telefoninumbrit kasutatakse otseturundusteadete saatmiseks, kui klient on andnud vastava nõusoleku. Kui klient ei soovi saada otseturundusteateid, siis tuleb võtta ühendust klienditoega.

Vaidluste lahendamine

Kui ostjal on Veebipoe osas pretensioone, tuleb need saata e-kirja aadressile info@supuu.ee või helistada telefonil: +372 5021843.

Kui ostja ja Veebipood ei suuda lahenda vaidlust kokkuleppe teel, siis on ostjal võimalik pöörduda Tarbijavaidluste komisjoni poole. Menetlustingimustega saab tutvuda ning avaldust esitada SIIN. Tarbijavaidluste komisjoni pädevuses on lahendada ostja ja Veebipoe vahel sõlmitud lepingust tulenevaid vaidlusi. Ostja kaebuse läbivaatamine komisjonis on tasuta.

Ostja võib pöörduda Euroopa Liidu tarbijavaidlusi lahendava platvormi poole, seda saab teha SIIN